2011年8月15日 星期一

Made in Finland 2011

All photo by Canon PowerShot SX210 IS, except the one with aurora

Fat Margaret's Tower (Paks Margareeta) at Tallinn


Old buildings with rough surface at Tallinn

Aurora -- photo by Olympus E-410, kit lens 14-42 mm F3.5 - F5.6
Specifications: ISO 800, exposure: 30s, f/3.5

Snow slide at Snow Castle, Kemi

SnowCastle passage at Kemi

Street wall at Kemi

Small light house at Kemi

Castle at Suomelinna, Helsinki

Sunrise at Eurohostel, Helsinki

the Great Coastal Gate (Suur Rannavärav) at Tallinn

Street corner at Tallinn

Big bird at Länsiterminaali

5 則留言:

  1. 的相好靚, 望落去好舒服!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的讚賞!我都影咗好多先選倒幾張放上嚟...

      刪除
  2. 吾洗客氣, 剛巧路過, 估吾到見到咁多靚相, 得閒既話可否upload多的, 等我開下眼界? 您地的相最令我touching既地方係個種捕捉一剎那的時空感, 尤其係澳門和珠海個批, 勾起我好多回憶, 您地既澳門飯堂係沙利文, 咁我就係李康記. ^^

    回覆刪除
  3. 哈哈,真的過奬!我好鐘意寫遊記,因為每次旅行都好開心好難忘,番嚟就好想將果種感覺留住,所以盡量記錄得好仔細,好似芬蘭之旅噉,已經喺一年前,但睇番啲記錄同相,仍然喺瀝瀝在目!

    沙利文真喺好好食,除咗佢,我哋仲會去黑沙灣的法蘭度(都喺葡國菜),那裡的葡式燒乳豬喺一流的!

    李康記喺食咩嫁?等我哋下次都試吓先。

    Vagabond,多啲入嚟交流吓 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 李康記係傳統廣東菜, 好多年前光顧過, 不俗!! 葡國菜只係試過帆船, 記憶中都ok, 都好多年無去過澳門, 以前好享受個種閒適的氣氛和節奏, 行下街, 去下巷仔試下不同美食, 有時會有驚喜! 

      但前個排聽blog友講開澳門變了很多, 通脹利害, 吾知以前幫襯開的老鋪仲係吾係度呢? =__=''

      下次若再去澳門, 一定要試下「Kubimui飯堂」-- 沙利文和法蘭度!! Thanks for 推介!! ^^

      刪除