2011年6月6日 星期一

牛陣@isquare



今朝响 i square UA 睇 IMAX 3D版「加勒比海盜:魔盜狂潮」,其實都喺為咗睇Johnny Depp 啫.....

之前都睇過普通3D電影,覺得3D都幾假,好似一層層一塊塊的,好古怪,七十幾蚊張飛好嘥錢。
今次喺第一次睇IMAX,聽講個screen大啲,好睇啲,其實無咩期望。



睇完之後的感覺喺:喜出望外!
啲3D好真!完全無一塊塊的感覺,立體感好自然;另外,因為個screen有兩層樓咁高,能夠完全cover你的visual field,有種包住你的感覺。
因為睇早場,平咗$25,$115一張。一張普通3D票都要$75,我就寧願俾多幾十蚊,睇IMAX囉!
當然啦,3D就哽喺有好戲先睇啦!平時都喺租戲睇碟多。



跟住呢,就响埋i square食午餐,我哋見「牛陣」有個$88任食放題,就即管試吓....


都OK,都幾多嘢食,仲有我至愛的 Haagen dazs雪糕!


 限時一個鐘,我哋都食咗3碟牛肉,大量金菇等等食材,同8個雪糕球,淨喺雪糕都抵番晒!


評分:


(滿分為5星,只評食物水準)

沒有留言:

張貼留言