2013年1月24日 星期四

全球最難置業城市一覽


4 則留言:

  1. 表中的樓價好像沒有理會樓宇的大小, 否則可能拋離更遠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 追兄說得對!
      有時覺得香港人挺可憐,難找安樂窩也罷...
      宜家連搵奶粉都難(我有朋友搵咗好耐都搵唔倒BB食開既奶粉,屋企淨番一罐)
      空氣又越來越差(成街啲人都响度咳,個個咳咗好耐都唔好),
      唔通移民潮又要有Part Two?

      刪除
    2. 如果說香港人可憐, 那大陸人(一般平民)不是更可憐嗎? 大家都是中國人, 黃皮膚、黑眼睛、黑頭髮, 比較之下, 香港人是生活在天堂, 一切在乎我們從甚麼角度去看。
      十年前香港的發展令人羨慕, 可惜近十年內耗嚴重, 一般人生活水準下降, 貧富懸殊加劇, 這個情況還在繼續, 仍然未看到曙光。
      據2011年統計數字, 十年來全港人口增長三十多萬, 樓宇單位數目也增加了三十多萬, 住宅單位短缺情況是否如此嚴重? 值得深思。

      刪除
    3. 話可憐又真喺唔輪到香港人,但香港近年真喺好亂... 感覺唔良好...

      刪除