2012年2月24日 星期五

馬家莊清真館

回鍋牛肉炒年糕

長沙灣道分店
大餅羊肉卷
西湖牛肉羹


評分:


(滿分為5星,只評食物水準)

4 則留言:

  1. 請問您對那些食物評價如何? 價錢又如何? Thanks!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物味道帶甜(包括回鍋牛肉炒年糕及大餅羊肉卷),應該喺新彊口味,西湖牛肉羹喺上海菜,ok,整體味道不錯,但沒有太大的驚喜,價錢不算貴。

      你講得啱,其實我可以响blog寫吓食評 :)

      刪除
    2. 謝謝您的食評!! ^^ 

      見到您在「飲飲食食」篇和「自家廚房」篇入面試左好多珍饈美味, 好想您寫下食評同埋感想, 吾知您有無試過係不同時間, 不同朋友, 不同季節去試同一間食肆, 每一次既mood & feeling都好吾同! 有時突然記起, 但又講吾出係乜... @=@" 有可能隔一段長時間後再光顧, 突然又有feel喎, 哈哈, 出外食飯有時都幾特別... ^^

      見到您的「鮑魚花膠扣海參」, 用料十足, 我即時流哂口水!!!!!! 勁正呀!!!!!! 多口講句, 下次可以試下用高湯去炆, 滾起30分鐘後熄火焗過夜, 試下味道會吾會不同? 可能您同您先生喜歡有嚼頭, 所以的鮑魚好似刻意吾炆太淋, 吾知我估得岩吾岩呢? 哈哈!! ^__^

      刪除
    3. 哈哈,俾你估中,海參都唔夠淋,要炆第二次先好食。下次有機會都可以試吓用高湯,應該幾野味!

      刪除