2011年2月16日 星期三

北歐尋幽記 DAY 9:Snowshoeing

DAY 9:Snowshoeing
2011年2月6日(日) 睛天 -20°C

今朝做吓運動先....
我哋去snowshoeing!!
咩呢咖?
就喺著住呢啲器材去遠足。

我哋會行3個鐘。

10:00AM...

開頭以為無咩問題,只喺驚凍,有尋日差啲凍死嘅恐怖經歷.... 

今日我著晒所有可以著嘅衫上身!!

點知....

Mari (老闆娘)帶我哋行嘅路唔喺行人路.... 
佢真喺帶我哋遠足! 行無人行嘅地方!! 有啲路雪深達膝頭至大腿!! 
五個人一齊行,好在我同老公响最後,前面有人開路,
若果唔喺真喺"舉步難行".....

開頭行都喺有啲攰,有啲熱.... 但Mari開始行上小山..... 我開始勁熱.....
佢哋行得好快(我知我腳短.... ),行咗兩個鐘,我開始跟唔上.....
有幾次差啲PK.... 腳軟.... 我叫自己控制呼吸....

12:00noon...

點知Mari開始行上一個比較斜嘅山.... 
唔得... 頂唔順... 個心跳得好快....
Me: Can we take a break?
Mari: Ok! I'm just prepared to do so.

我哋"企"响個山腰道休息,因為好難除啲器材;
飲咗啲blueberry juice之後,我覺得有番氣力。
Mari同我哋講,話呢道好近Russian Border (俄羅斯邊境),
如果行近條界,佢哋啲camera就會跟蹤你,
如果你再行過啲,我諗佢哋會用鎗"啡"你... 

(我諗啫...)

行多45分鐘倒,我哋返番去酒店.....
返酒店後勁攰,勁飲水,食午餐後立刻瞓覺..... 不醒人事.....


食晚餐時,有人話出面睇倒極光,我哋食完之後立刻攞攝影器材出去.... 
但出到去只喺睇倒滿天星......
我哋響好黑嘅地方靜靜地睇星.....

突然,一道微弱嘅綠光出現響一棵樹同酒店嘅後面。

我地猶疑咗陣,影唔影好? 

因為我哋嚟到呢間酒店第一日,adaptor 壞咗,
老闆借咗個canon叉電器俾我哋,但canon喺傻瓜機,
影唔倒極光,所以,我哋好小心用單反相機啲電....

最後決定咗影,極光喺"呢秒唔知下秒事" 兩分鐘後又唔見咗.... 
都喺影咗先!
極光難影在要响好黑嘅地方影,鏡頭內咩都睇唔倒,靠估.... ,
仲要佢喺瞬間即逝..... 又要曝光半分鐘,
曝得嚟,睇番影唔影倒,極光都走埋.... 

(30秒曝光,F<3.5,ISO 800)

我盲宗宗咁影咗一張... 意外地,效果幾好!

我啲網友仲話我知,我影倒北斗七星,仲幫我畫埋出嚟!!
(Thanks "sy" from 旅遊人生)

That's the best aurora picture I've ever taken!!
Smile while sleeping that night.....


oh!... I forgot an exciting moment!
 I drive snowmobile that night for 3 hours!!!! 
That's a fabulous activity!!


Need to dry out our foot by the fire in the heat cabin in the middle of our trip. 
Our toes started to numb.
That's proper way of keeping warm in extreme cold which was taught by Martin



沒有留言:

張貼留言