2011年2月14日 星期一

北歐尋幽記 DAY 7:北..北..北極光呀!!!

DAY 7:Rovaniemi to Nellim
2011年2月4日(四) 天晴 -3°C (Rovaniemi)

"攝制隊深入芬蘭北部.....尋找他鄉的極光" 
鍾sir旁白....


11:45AM 今朝同 rudolf say goodbye...

Rovaniemi Bus Station 搭 Matkahuolto bus 去 Ivalo,
我哋Helsinki買咗張無seat reservation嘅bus ticket,
因為巴士公司職員話宜家無學生假期,應該唔會好多人,
咁我哋就買咗 no seat reservation 嘅,諗住可以靈活啲又平啲,
點知去到啲坐位都喺啱啱好,都幾險.....

大約4個幾鐘車程,全程嘅風景都喺咁.....

4:00PM 我哋Ivalo落車...

酒店book咗的士接我哋去Nellim,原來Nellim都幾遠,
我哋搭咗50分鐘的士 (好彩喺酒店包),天色漸暗,
入Nellim嘅路開始無街燈,條路越來越窄.... 極荒野feel,好正呀!!

超級荒野feel!!

話說我哋問個的士司機住邊,佢就噉答我:

Driver: I live in Ivalo.
Me: ic, is it cold now?
Driver: No, no.... not cold of course.... just -20 degrees.
Me: (-20.... not cold?......)
Driver: The coldest is in 1999.... it's -50 degrees here..... very cold ......
Me: -50??? just like at North Pole???
Driver: Yeah..... very cold.....

5:00PM 我哋到嘅時候,天已全黑...

Nellim Wilderness Hotel 就好似一個小村莊,好靚。

入去check in 先,聽日再影酒店外貌。
我哋住5號房,一打開門,一陣木嘅香味撲鼻,
房間撲天蓋地都喺松木,呢個就喺我想要我嘅feel啦!! 

我哋間房好正呀!
出去大廳睇吓先.....
嘩!! 真嘅火爐呀!!

好細個就希望同我心愛嘅人,一間小木屋,
一個火爐旁邊過一個寧靜嘅聖誕節,雖然聖誕已經過咗,
但呢道嘅聖誕氣氛不減,我嘅心願又實現啦!!!



呢道嘅decoration theme 喺鹿鹿,有鹿角燈色;
餐廳嘅餐具全部有鹿嘅logo (連餐巾都有),房間有鹿被,好鐘意呀!!
8:00PM 晚餐味道不錯,有燒豬扒。


之後,我哋就準備出發睇極光,溫度喺.....


喺22度? No no no....
出面喺-22度..... 室溫20度.... 溫差40多度!! 
(呢個喺5/2嘅溫度,但幾日都差唔多)

酒店會provide額外嘅equipment同衣物,
如鬼面罩、俄羅斯帽、厚襪、雪靴、厚手襪、雪地連身衫等等,
老闆Martin睇過我哋嘅outfit,勁讚我哋件Northface羽絨同雪靴,
但滑雪手襪同雪帽都唔夠,我哋更喺借得就借啦!!

著衫都著咗幾個字.....

登...登...登....櫈!!


好重呀.....

9:00PM 出發啦!! 

第一晚坐雪橇出去,冷風撲面... 雖然帶咗鬼面罩,
眼睛附近嘅皮膚依然感到痛.....
我哋經過一個樹林,過一條馬路,就嚟到湖邊,

之後我哋架雪橇就湖中心奔馳,10分鐘後嚟到目的地.....

車頭燈陸續關掉..... 
剎那間只見漆黑一遍.... 伸手不見五指.....
抬頭一望... 星星續一出現眼前.... 很光很美.... 
最後繁星遍佈整個天空,我們好像身處太空一樣.......

突然,一條淡青色的絲帶出現在漆黑嘅天空,
越來越光,並在天上舞動,
我們呆呆的站住了..... 

Photo by Danton, one of our English friends meet at Nellim

Photo by Kubimui (not as good as Danton's....)

Photo by Danton


Photo by Kubimui, with our sledge & snowmobiles

我哋睇倒一生人第一次嘅極光! 
我同老公喜極相擁.....
感動了.....

真的很美......

慨嘆大自然的神奇.... 人的渺小...
做人...又何必執著呢...



Thanks Danton for his excellent pictures!!
~~End of Day 7~~


Continue...DAY 8:Husky Safari at Nellim


Useful links:
Matkahuolto Bus Company: http://www.matkahuolto.fi/en/
Nellim Wilderness Hotel: http://www.nellim.fi/

沒有留言:

張貼留言