2011年2月17日 星期四

北歐尋幽記 DAY 10:Last day in Lapland

DAY 10:Last day in Lapland
2011年2月7日(日) 落大雪 -18°C


今日喺留响芬蘭最後一日,百感交雜......
好想留低繼續玩但又有啲唔想....
想...喺因為呢10日真喺好好玩,好多嘢喺咁大個女第一次試....
唔喺好想,喺因為呢道有時都幾悶....

另外,雖然Nellim呢個地方好靚,間酒店都喺我嘅 dream hotel,
但喺,當初我揀佢,喺因為佢喺家族式經營,好似民宿噉;
但因為酒店生意越來越好,吸引咗好多來自英國及法國嘅旅行團,
非常爆滿,老闆就大部分時間淨喺招呼大團,帶大團周圍去;
我哋呢啲小貓三兩隻 (開頭以為喺種族歧視,
但原來來自英國嘅一家三口都喺噉....),就俾其他staff帶,
有啲都幾"hea"..... ,好似要掙取先有噉.....


我哋第一日嚟到酒店,就壞咗個adaptor,相機會叉唔倒電,
所以搵老闆求救,又搵佢哋借風筒,
佢哋成家好似嫌我哋煩.... 跟住四日見倒我哋都黑口黑面.... 
我諗,今時今日,噉嘅服務態度點得嫁..... 細客仔都唔可以噉.....
唔好嬲.... 講吓最後一日做咩先.....

我哋.....


 哈哈.....


無錯... 我哋做...snow angels!!

我哋同BBG family 越來越熟,我哋早餐後約咗响後山坡玩slide with sledges; 
用滑雪板滑落山坡(無影相)。我哋用唔同嘅方式滑落山坡... 
如坐住向前、趴响度、阿Greg嘗試企响度! 不過唔成功.... 
我同老公就試吓兩個一齊坐一個雪橇.... 笑到我哋死晒!!

之後,我哋搵倒個地方整個營火 (Camp fire),
跟住老公同阿Ben就好努力用啲柴整著個火.... 整咗好耐.... 
阿Ben同老公仲用個斧頭劈柴,好wild呀!!

經過20分鐘嘅嘗試,佢哋成功啦!!


Last lunch at Nellim Wilderness Hotel: Pork with potato mash & carrot

12:05PM 玩到唔知時間...

我哋要12點check out都唔記得咗!! 趕快返去..... 
之後食午餐,都喺好好味嘅....

之後兩個鐘,我哋同BBG family談天說地,
我哋俾大澳啲相佢哋睇,佢哋都好鐘意。
之後,Bev invite 我哋下次去Birmingham visit 佢哋。

最後,我哋合照.... 互相擁抱.....果一刻真喺miss佢哋....

4:00PM 我哋坐酒店包嘅的士離開酒店,去Ivalo airport,
佢哋成家响門口同我哋揮手......



50分鐘車程,我哋去咗個好似博物館嘅機場....



我哋啲行李:自行包裝,好似袋裝垃圾.....
大雪中的Finnair.....

沒有留言:

張貼留言