2011年2月11日 星期五

北歐尋幽記 DAY 4:凱米(KEMI)

DAY 4:Kemi Snowcastle

2011年2月1日(二) 超大霧 -10°C



你有無打機呢個嗜好?
小妹同夫婿都喺機迷.....
噉你有無聽過Silent Hill 呢隻game或者呢套戲?

6:15AM 一朝早落車,發覺自己去咗Silent Hill......
Kemi 超大霧.... 

同埋,個火車站好荒野feel..... 喺無月台的.....

正呀!!! 我鐘意!!!!!!

火車站攞咗個map之後,就開始行去我哋今晚住嘅Snowcastle (exciting!!!)

我哋背住勁重嘅背包,行咗半個鐘,終於見倒似模似樣嘅建築物,
哈! 點知原來喺個後門,無路行去正門........ 
唯有兜個大圈 (外國地方大,大圈真喺好X大嫁.....) 
又行咗20分鐘先到,攰到X#@*&#@*!!!!!!

小妹有個忠告俾大家,如果你見倒Snowcastle個指示牌,
一定要跟住行,唔好信晒個地圖.......

7:30AM 終於嚟到Snowcastle 
LumilLinna
(注:我學倒啦.... XXlinna 即喺 castle.....)
攰倒講唔倒嘢.... 唔認老都唔得.....
Reception
Wooden Lockers
我哋reception足足休息咗45分鐘.... lock咗啲行李響locker後,就開始周圍行吓...

注:Snowcastle喺每年10月開始用海水結冰建成,酒店房日間開放俾遊客參觀,晚上才回去睡,每年冰雕都有唔同嘅主題,今年喺動畫,我鐘意!~


Honeymoon Suite
入面除了有睡房....
仲有餐廳、酒吧....
Chapel.....
出面仲有遊樂場!!
Ice Age 的小松鼠

中午啦,我哋走咗出去TOWN道搵嘢食... 
無意中發現咗間幾好食嘅餐廳,highly recommended!!!
一個超級巨pizza加salad bar加drinks你估幾錢?


答案喺:5€ (約HK$50)!!

佢話個pizza喺normal size.... 
但直徑竟然有一尺!!!

竟然俾我芬蘭搵倒超值嘅嘢食,
仲好好味,真喺食神嫁到! 

(我哋喺Mr. & Mrs.大胃王)


另外有個Kebab pasta,好好味,香港未食過。
個廚師仲請我哋飲咖啡,好好人!
最終食唔晒,打包做dinner。
呢間嘢叫做"Stadin Chili Ja Kebab",
原來芬蘭都幾多kebab restaurant


我哋跟住Kemi閒逛,行超市,歐洲人好鐘意飲啤酒,
估唔到鐘意到要自己homemade啤酒。


Little Light House (Best Picture of the trip!)

黃昏時間行到海邊(結咗冰...),見倒一間好有聖誕feel嘅小木屋,
上面有好多名,唔知有咩意思,但喺好靚..... 見倒靚景我就好開心 :)

7:00PM 返Snowcastle影夜景,冰酒店房間內氣溫得-5°C,
9PM會有個briefing講點瞓睡袋,好刺激呀!!!

正門入口
Heman個骷顱頭堡
Moonmin 呀!
Snow slide,用大水泡滑落去
火把之路

等briefing時無聊同老公玩芬蘭版"層層疊",
估唔到我第一次玩就贏咗,呢個game喺鬥手感同手定,玩力學.... 
都幾好玩喎....



我哋住3號房.... 入去之後就個睡袋入面換衫,好鬼clumsy,
我哋其實喺要除咗件羽絨、fleece同條雪褲,都搞咗好耐,
兩條蟲響張床道蠕動咗10分鐘先搞掂,哈哈.... 好白痴.....

究竟我哋今晚會唔會凍死呢?

~~End of Day 4~~

Useful links:

沒有留言:

張貼留言