2013年7月26日 星期五

20 weeks and 2 days:林勇行醫生照結構

今日喺照結構既大日子!

懷孕有好多關要過,最初有聽bb心跳,之後有OSCAR,宜家就喺照結構!

我做咗好多search,揾咗照結構既權威醫生林勇行,一次$2000,包一隻dvd加相及一份report,唔算貴。

佢間診所叫「香港產前診斷中心」响中環,好大間好寬敞,我同老公準時去到,等十五分鐘就入得。

入到房有張電動升降床,有個約32吋大電視俾即時睇照聲波片。

等咗陣林醫生入嚟,瘦削的林醫生好斯文,講嘢細細聲,面帶笑容。

搽肚既gel喺暖既,好細心!

醫生第一時間問:「知道喺仔定女未?想唔想知?」

上次小b玩交叉腳,今次更喺想知!

「女嚟嫁! 」

話口未完,醫生就話咗俾我哋聽....

我一直都想要女,但個個都話我肚大喺仔,等我自己都以為喺....

宜家有啲tune唔倒.....哈哈...

我就同老公講,喺女仔呀!可以同佢扮靚靚!

之後醫生同b女逐個部位照2d,嘩!bb又大個咗好多!又响度郁手郁腳!

醫生好仔細,有個list俾我哋睇會照咩:


佢部機真喺好勁!睇得好清楚!!可以逐隻手指仔數!!

最勁喺個心,不但四個心房睇得好清楚,連啲心瓣都睇倒!

大家要知道,得20周人仔喎!得15cm長既人仔喎!

中途有個笑位,b女伸條脷出嚟,好似做鬼臉咁,好可愛!

照咗15分鐘之後,醫生叫我出去行一陣,等bb轉轉身再照。

醫生仲話so far so good!

行咗陣姑娘又叫我哋入去,今次喺另一間房。

醫生繼續照2d,到個肺、胃、肝等等內臟.....

照照吓個電視突然變咗彩色,開始照4d

4d主要用嚟睇吓小b女個樣,不過,今次佢玩怕醜,將塊面收埋响個胎盤度,唔肯見人....

醫生拍拍我個肚,希望佢令過嚟望鏡頭....

但喺拍咗好多次都唔成功....

跟住我就同小b女講要合作呀,俾爸爸媽咪睇吓個樣。

都喺唔得...

搞咗好耐,突然令個頭過嚟,say 個 hi,一舜間又收埋塊面...

好彩醫生capture倒....

其實唔喺好清楚,不竟都喺20周人仔....

醫生照完後話結構冇問題,不過準確率只有八成。

中途都有段插曲,嚇親我哋....

我原本喺20周2日,醫生話照倒整體喺19周4日,我問噉喺咪遲咗,醫生話一周內又唔算....

我都有啲擔心,再打電話問我主診醫生,醫生話bb喺細碼b,下次覆診再詳細解釋我聽,但唔洗立即覆診。

吓,唔知喺咪我剛病咗成個禮拜食唔倒嘢,搞到佢長唔快....

有啲唔開心.... 

不過問番朋友,佢話好正常,懷孕中段好多時都喺噉,佢果陣都喺噉.... 

噉我就放心啲.....

頭仔

手仔
 

沒有留言:

張貼留言