2012年12月31日 星期一

2012年結算及檢討

話咁快又一年... 

剛剛睇番2011年年結時自己寫嘅檢討同埋恒指當時嘅點數,更領會到... 唔經歷過起起跌跌,喺唔會感受到升市跌市時嘅心情,人哋話你知97有幾慘,未經歷過嘅喺唔會明果種『痛』喺有幾痛,要經歷起碼一個cycle先會成長....

今年自己感覺好悠閒,多咗好多時間,因為已經唔再成日睇住個市(搞到11月唔記得月結...),唔會俾佢牽動倒我嘅情緒。同埋,好似冇咩做過... 但睇番11年年尾時寫嘅粗略計劃,其實都有跟住做(例如响恒指PE低過10買咗唔少盈富基金),整年嘅操作反而喺咁耐以來最好嘅一次,唔喺因為宜家升緊嘅原故,而喺今年喺執行得最有紀律、情緒最穩定同最心安理得嘅一年,實在要同自己講一聲:

I'm proud of you! 

當然,驕兵必敗,我唔會因此而自滿。同埋,自2010年尾開始,組合宜家先啱啱正數,冇咩好驕傲,哈哈... 

未來嘅日子,我都會繼續呢個操作模式,可以繼續舒舒服服投資,YEAH!


恒生指數:22,656 按年  4,222

投資組合盈利(自2010年2月9日成立):
 0.3%

現金比率:56.7%

(連股息、定期到期利息) 





2 則留言:

  1. 早晨, 妹妹!! ^^
    因近來大傷風咳及氣管發炎, 整天除了吃藥就是睡覺, 有看到您遊新加坡的照片和文章, 十分漂亮!! 但精神所限, 唯有遲些再談!!
    祝 新年快樂!! 身體健康!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Vagabond兄,你最緊要保重,好番再傾過!

      刪除