2012年12月26日 星期三

聖誕星洲熱辣辣之旅 (DAY 1):遲來有驚喜

DAY 1:天天海南雞飯、牛車水、克拉克碼頭

2012年12月21日(五)

香港往新加坡

雖然已經喺兩個鐘頭前到櫃台check in,
但都喺唔可以同老公坐埋一齊

地勤姐姐話,一來機位好滿,二來好多人online已經check in咗....

原來48小時前已經可以响Cathay個網度check in,

其實我哋尋晚都試過,但做做吓就繼續唔倒....

可能太多人同一時間check in.....

Anyway....第一次唔可以同老公坐埋一齊....


唔緊要啦.... 3個半鐘啫....

連日陰天後,香港終於有個晴朗嘅早上

Go Go Go!!!
 結果,我坐row 32,老公坐row 64


前面就喺果啲有得瞓嘅Business Class...

是這麼近,又是那麼遠....


感到欣慰嘅喺...架機好新淨,啲位都幾舒服

咦....

Economy Class嚟講....好似大咗啲....仲有....

竟然有腳踏板?


餐枱同電視全部收埋晒,原本想慢慢搵研究吓,但又怕打擾隔離嘅女士...

好彩,搵倒份manual....

原來....


原來我坐嘅喺Premium Economy Class (or Regional Business Class),

喺Cathay新設嘅Class,in-between Economy Class & Business Class

無論座位闊度、斜後角度、電視等,都比經濟客位大,

較多tray放物件,與側邊嘅位有一條較闊嘅arm rest,

http://www.cathaypacific.com/cpa/en_BH/whatonboard/premiumeconomyclass



我真喺搞笑,被upgrade咗都唔知....

老實講,真喺好舒服,平時坐經濟位,幾個鐘都會腰酸背痛,
但今次真喺舒服到.....

同時,我觀察到,周圍嘅乘客都好似高級啲,

好多都喺ABC(講英文嘅中國人),比較有禮貌,

搞到我都唔敢咁粗魯


好快,我哋就嚟到章魚(樟宜)機場 (Changi Airport)


機場MRT站


我哋頭兩日住V Hotel Lavender,要响Tanah Merah站轉車往Lavender站

由機場往酒店或市中心約1小時


1:30PM,Check in 完就去食飯 (好肚餓!)

我哋搭MRT去Outram Park站行去Maxwell Food Centre
中途見倒好多白鴿响度集體沖涼


Maxwell Food Centre

永遠都有條隊嘅『天天海南雞飯』



冇雞皮的,味道較一般的清,但雞肉嫩滑,有肉汁,食完唔會覺得滯,正!







平時嘅青檸肉喺白色嘅,呢度嘅喺黃色嘅

見好多本地人都飲呢個撜色嘅『Lime Juice』,我都試吓...

味道似撜汁加青檸,好味!




 老公就飲拉茶.....

去唔同國度旅行,哽喺要試多啲地道嘢....


老公介紹食呢個東南亞小食,叫『Rojak』羅惹,

入面有油條、青蘋果、青瓜、芽菜同花生碎,

喺一種响新加坡、馬拉同印尼常見嘅fruit salad

喺甜甜的...幾得意...




呢個喺東南亞茶粿,又喺甜嘅,有花生或綠豆容



China Town 牛車水


China Town其實冇咩好行,好似香港女人街...


响China Town 入面嘅印度廟『Sri Mariamman Temple』,色彩繽紛


牛車水一角

Clark Quay 克拉克碼頭


好靚嘅 Park Royal Hotel


黃昏,我哋去克拉克碼頭 (Clark Quay)

新加坡啲綠化好勁,度度都好似個森林噉

Jumbo Seafood所在地:Riverside Point


星期五黃昏,我哋冇book位,兩人枱full晒,

侍應問撘大枱由6:30PM食到7:30PM得唔得,

當然得啦!!
嚇死我!爭啲冇得食


Jumbo Seafood 嘅胡椒蟹最出名,一定要試!

如果食蟹,侍應會俾件圍裙你,好Cute!


同隻蟹造手術嘅工具



成三百蚊(港幣)一隻斯里蘭卡黑胡椒大蟹


隻蟹鉗大到呢.... 

真喺好夠辣!同埋啖啖肉!正正!!


Clark Quay夜景不錯,加上晚上得25度兼有涼風,漫步河畔挺浪漫的


熱辣辣慶祝聖誕,有點兒怪




對岸的酒吧區,挺有氣氛的!



河邊的 the Fullerton Hotel好靚,好似香港嘅半島酒店,但在河畔的它,多了分浪漫



『Marrie Slab Creamery』,好似香港嘅 Holly Brown,

但....Holly Brown好食好多












沒有留言:

張貼留言