2012年12月28日 星期五

聖誕星洲熱辣辣之旅 (DAY 3):LET'S PLAY HARD!!

DAY 3:Universal Studio @ Sentosa

2012年12月23日(日)

Sentosa Express @ Vivo City

由酒店坐MRT去Vivo City轉Sentosa Express,好方便!


約10:00AM:好多人,但都唔駛點等


我哋先去今晚酒店check in,我哋冇住Resorts World Sentosa入面嘅酒店,
我哋間酒店响第二個站『Imbiah Station』,行8分鐘就到。



Amara Sanctuary Resort Sentosa


今晚住嘅酒店,『Amara Sanctuary Resort Sentosa

酒店好有泰國小島渡假氣氛



酒店對面就喺環球片場,不時聽倒玩過山車嘅尖叫聲,好搞笑!


酒店嘅Welcome drinks & snacks


Universal Studio (USS)


嘩!可以瘋狂地玩喇!


史力加屋企




跟住睇史力加4D電影






The Mummy 室內過山車幾刺激,中途會倒後衝!




中午肚餓喇,USS入面餐廳又貴又唔好食,

我哋走咗出去側邊嘅Sentosa Plaza食Hard Rock Cafe





我哋叫咗Hamburger with cheese and bacon & salad

好味!


下午2點,剛好落大雨,立刻搵個室內嘅地方玩。

我哋揀咗Transformer the ride,唔知咩嚟...

估唔到,一排就1粒鐘....


Transformer嘅Bubble Bee


雖然大部份機動遊戲都要排隊,但排隊嘅地方都喺室內,

有大風扇或有冷氣,

同埋排隊途中有啲同遊戲主題有關嘅嘢睇,

好似俾啲psychological preparation俾你,等你玩得投入啲。




Transformer電影入面嘅能量碎片



仲以為喺過山車,原來喺坐車...


開車喇,入面唔影得相...


嘩!!精彩到無倫!!

完全喺玩4D動感,但好真實!

有一幕喺講我哋架飛船由高空跌落地,

只靠視覺,已可以令你有坐過山車嘅感覺!

十個正!

之後聽番其他人講,原來transformer喺最好玩嘅!


呢個釣腳過山車都好正!


有啲機動唔可以攞住袋玩要租locker,

小心,唔同地方唔同價錢,

過山車附近這個有45-55分鐘免費,

其他的SG$3起一個鐘(約HK$20)幾貴



可愛嘅薑餅人!



點解Merlion個樣噉邪惡?!


酒店夜景


酒店酒吧,好有聖誕氣氛





~End of Day 3~


Useful Links:

Amara Santuary Resort Sentosa:http://sentosa.amarahotels.com/

如需有用資料,請往四日三夜星洲之旅 - 預備篇



沒有留言:

張貼留言