2012年6月6日 星期三

Simply Life @ IFC

Back of the Menu
Free bread, texture quite good
Comfortable environment
Soda Lime with white wine,
excellent taste!! (around $50)


松露忌廉汁野菌寬麵 HK$148
(Truffles and Wild Mushrooms with Fettuccine and Cream Sauce) ,
好香,白汁濃度適中

羊架,味道不錯!(約$250)
評分:

  

(滿分為5星,只評食物水準)

2 則留言:

  1. 早晨, 妹妹!! ^^
    今次呢餐簡單得黎相當吾錯呀!! 我確信 "Simple is beauty" , 尤其鍾意呢類簡單得黎又舒服的環境, very nice!
    我有個偏見: 如果一間西餐廳的麵包有水準, 那其他食物不會太差; 如果它的奶茶和咖啡好飲, 那其他的飲品應該不俗. :)
    介吾介意寫寫每樣野價錢, 等我參考一下, 謝謝!! ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi,Simplylife喺美心集團的,意外地幾好食。
      平時响美心買的麵包好難食,同一個集團,唔知點解貴啲又好食咁多...
      已在上面加上價錢,有啲已經唔記得咗囉 :)

      刪除