2012年4月3日 星期二

(轉載) 我明白點解一個大學生畢左業大半年都搵唔到工...

尋 日 有 一 個 舊 年 畢 業 既 小 朋 友 黎 見 工 . . .

我 第 一 個 問 題 : 「 請 你 用 三 兩 分 鐘 簡 單 介 紹 下 自 己 。」

佢 居 然 笑 笑 口 咁 答 我 : 「 其 實 我 既 資 料 呢 . . . 已 經 寫 晒 響 我 份 CV 度 。 」

我 都 笑 笑 口 咁 答 : 「 哦 . . . 唔 該 晒 , 你 可 以 走 喇 , 有 消 息 會 通 知 你 。」

佢 見 咁 既 情 況 , 即 刻 串 串 貢 咁 問 : 「 我 講 得 唔 岩 咩 ? 你 其 實 有 冇 睇 我 既 資 料 ? 」

... 我 起 身 去 開 門 , 然 後 同 佢 講 : 「 小 朋 友 , 我 呢 條 問 題 既 真 正 目 的 係 睇 下 你 既 談 吐 同 埋 表 達 能 力 , 你 下 次 去 見 工 時 記 住 喇 ! 」

條 死 仔 仲 要 死 撐 : 「 你 話 睇 過 咪 睇 過 囉 . . . 」

我 遞 返 佢 份 CV 比 佢 , 同 佢 講 : 「 黃 先 生 , 你 全 名 叫 黃 X X , 英 文 名 X X X X X X X , 1988 年 出 世 , X X 大 學 X X 系 畢 業 , 中 學 響 X X 就 讀 , REPEAT 左 一 年 F.7 , 中 學 會 考 有 19 分 , 屋 企 住 響 沙 田 X X 苑 , 家 中 獨 子 , 興 趣 : 係 運 動 , 電 影 , 音 樂 。 要 求 人 工 係 HKD 10,000 . . . 好 喇 , 唔 送 喇 , 拜 拜 ! 」

跟 住 我 就 轉 身 走 左 . . . 亦 明 白 點 解 佢 畢 左 業 就 黎 一 年 都 未 搵 到 工 。

Receiption 冇 幾 耐 打 入 黎 八 卦 地 問 我 : 「 頭 先 你 同 果 個 男 仔 講 左 D 乜 ? 做 咩 佢 出 黎 果 陣 流 眼 淚 既 . . . 」

寄 語 求 識 既 朋 友 們 , 希 望 你 見 工 時 認 真 少 少 , 比 多 點 誠 意 , 否 則 你 只 會 浪 費 你 既 青 春 , 換 來 一 大 堆 既 抱 怨  話 人 唔 比 機 會 你  , 但 到 頭 來 自 己 衰 咩 都 未 知 。



轉載自:http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=18502234&extra=page%3D1

6 則留言:

  1. 唉, 溫室內的小花, 真係要跌過先識痛...

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家的後生仔同以前完全吾同, 以前的人係比父母「鬧」大, 出黎做野比人「鬧」到隻狗咁!!
      而家呢代好多人都係比父母「錫」大, 「寵」大, 好處咪有個快樂童年, 但吾好處就係將來面對世面就較難適應囉, 我都明白時代係會轉變, 但現實係永遠都吾會變... =_=''

      刪除
    2. 啱,做人都喺tough啲好...

      刪除
  2. 識咸証明佢知衰,最怕有d連自己錯咩都唔知。

    回覆刪除