2011年5月16日 星期一

國金軒@IFC

周六早上往中環IFC「國金軒」飲茶,作為一間米之蓮餐廳,佢嘅裝潢同服務喺一流嘅。
尤其是侍應的質素,話說點心一到我就影相,我會擺過個位置,
跟住啲侍應眼尾見倒都會望一望,以為有咩做得唔好,對客人嘅需要好敏感。
另外,茶壺嘅位置都好講究,侍應倒完茶之後都會將茶壺個扶手向番我哋,方便我哋倒茶。

至於食物方面,只可以話叫得嘅都好食,水準好平均,但唔可以講話好好食。好好食嘅點心,每間酒樓可能喺一至兩碟,例如「西苑」嘅「叉燒」同「菠羅叉燒餐包」等等.....
覺得比較特別嘅,喺呢個外表平平無奇嘅咸水角:
鵝肝醬咸水角

入面喺有鵝肝醬同蘋果,呢個組合幾特別,味道不錯!
另外,有個叫「黃橋焗燒餅」嘅,淨喺聽個名都唔知喺咩....

黃橋焗燒餅
入面原來有洋蔥同雲腿,幾香口!
蝦餃喺我嘅至愛,我成日都話:要知間酒樓掂唔掂,就要叫籠蝦餃試吓!



筍尖鮮蝦餃
啲蝦好大隻同新鮮,好味!
其他嘅點心有:
松茸金菇卷
家鄉煎咸薄罉 (其他酒樓會用火腿,呢道就用金華火腿)
酥皮焗叉燒餐包

翡翠苗素餃
蒜香蝦春卷
餐牌唔喺好多嘢食 (其實我哋都叫唔倒咁多...唔洗錢咩....)
呢個餐牌好嚇人!!! $680唔喺四人餐,喺per head!!



評分:


(滿分為5星,只評食物水準)

沒有留言:

張貼留言