2011年4月13日 星期三

意志力與堅持

我遇到挫折喺好易放棄的...... 讀緊書還好..... 大個咗仲愈來愈差.....
可能愈大個遇到的挫折愈多愈難解決......
今日計劃放工後去游水減肥.....
先食個麥記「田園沙律」做晚餐,健康啲無咁多肉.....
之後就去會所游水.....
點知.....
無帶泳帽同潛水鏡.....
果一刻好想走人唔游,一來今日做嘢辛苦已經好攰,二來無潛水鏡個頭入咗水道睇唔倒嘢......  响水底張開眼會勁"那"眼....
我同自己講,人生唔喺時時都咁完美,無潛水鏡點解唔游得水呢??
跟住我嘗試合埋眼游,游到喺噉撞線撞牆......  心情喺有啲焦慮有啲驚... 睇唔倒嘢真喺無晒安全感.....
之後試游蛙式,好啲,頭响水面時可張開眼..... 撞唔死.....
但我個膝頭頂唔順蛙式,游得耐會痛.....
跟住我試吓游自由腳蛙手,OK!可以! 就慢啲囉.....
之後,我對眼適應咗浸住响水,就試吓响水底張開眼游水。
噉樣睇嘢同帶潛水鏡好唔同,啲視距有啲問題,但都好,起碼唔洗盲宗宗.....
喺咁樣試吓試吓,就游咗40分鐘......
由開頭因為解決唔倒問題想放棄,到最終試盡不同方式游咗40分鐘......
我同自己講,如果唔好彩跌咗落海,你都無潛水鏡,唔通等死咩.....
我覺得對於我嚟講,喺一個進步!


放下執著,放下焦慮,豁然開朗




事情總有辨法解決嘅

沒有留言:

張貼留言