2013年5月14日 星期二

9 weeks and 6 days: 第三次產檢,有驚無險...

9 weeks and 2 days:

放工去行咗陣街,番屋企個肚有一吓痛,跟住如廁時發現pink spotting,好驚好驚!!

雖然果一點好淡好細點,但可能上網睇得多miscarrage sign and symptom,所以仲驚!!

點算呢???

其實今個禮拜個人已經好攰好攰,日日九點半就要瞓,又要午睡,加上又食唔倒嘢,成個人跌晒watt....

等老公番嚟同佢,佢好鎮定,話不如觀察吓先。

我都同意... 因為touch wood又唔喺流啡或流鮮血.....

但我哋聽日book咗去bb展睇『產房睇真啲』,唔知去唔去好....

都喺休息吓睇吓點先.....

9 weeks and 3 days:

今日星期六,成個上午都响床度過,點都好,bed rest 咗先算....

下晝精神咗啲,照原定計劃去BB展,其實已經喺老公車我一齊去,但舟車勞動之後,去到會場已經好攰.....

同埋,我有個好特別既害喜情況,就喺會怕搭車,尤其喺小巴,開車果吓、落斜路都好驚,好似玩緊過山車噉,好得人驚.....

雖然老公首車都唔錯,但一上高速公路90以上,我就發作..... 好可憐.....

Anyway,到咗會場入去『產房睇真啲』,企咗5分鐘倒,我已經開始唔舒服,標汗、作嘔、頭暈出齊,終於頂唔順要出去坐.....

真喺好辛苦,之後行咗唔夠半個鐘就走......

番到屋企又做豬喺噉瞓.....

9 weeks and 4 days:

周日情況較好,又冇再流嘢,諗住休息咗星期一就可以番工...

9 weeks and 5 days:

星期一雖然番咗工,情況依然不佳,企企吓都頭暈,成個人好弱,捱到放工,都喺決定早少少覆診....

9 weeks and 6 days:

之前果日打電話講咗俾醫生知個情況,醫生就話冇流啡或血應該冇事,但唔放心可以會啲覆診,所以一朝早就BOOK時間今日見醫生。

每次見醫生都會照超聲波,今次一樣....

唔同既喺,第一次見倒佢郁!!

手舞足動,好似跳緊舞噉!好可愛!

果吓真喺笑咗出嚟......

醫生話BB冇事,SIZE都正常:2.86CM

噉都安心啲.....

今次總算有驚無險...


2 則留言:

  1. 恭喜哂

    不過你暫時都冇得再去旅行啦,要等阿B黎

    WW

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你WW, 喺呀,嚟緊起碼一年半載都唔洗去囉!不過照顧BB都有佢既樂趣既:)

      刪除