2013年5月28日 星期二

11 weeks and 6 days:OSCAR DAY!

今日照OSCAR (One Stop Clinic for Assessment of Risk for Down’s Syndrome),OSCAR喺一個TEST用嚟篩查唐氏綜合症,包括照超聲波量度BB頸皮,加驗血。


「早孕期一站式唐氏綜合症篩查」在懷孕十一週至十四週之前進行,以下列因素計算胎兒患有唐氏綜合症的風險:

1) 孕婦年齡
2) 孕婦血清中之妊娠相關血漿蛋白A (PAPP-A)水平
3) 孕婦血清中之游離人絨毛膜促性腺激素(free-betahCG)水平
4) 胎兒頸皮下透明層的厚度

但呢個test只可發現九成患有唐氏綜合症的胎兒,其餘一成,就要聽天由命....

都曾經聽過有人驗咗話pass,到頭來bb都喺有唐氏...

不過呢啲嘢,都喺睇開啲....

講番自己,今日去clinic驗OSCAR,心情有少許緊張,一來老公要開會陪唔倒我。二來,作為媽媽點都會有啲緊張個結果。我算好鎮定,有啲媽媽直情擔心到瞓唔著。

十一點準時到clinic,之前坐果架巴士好似冇避震,dun到我死,我諗阿b一定醒晒....

阿b果然醒咗,仲响度跳舞,好可愛!

醫生响部照聲波度不停度,手腳都有睇,不過重點喺度頸皮厚度,醫生好認真,度咗4次。小b厚度喺1.3,算幾好,跟住度吓鼻骨等等,都ok。成個過程大約15分鐘就完成。

之後喺抽血,今日果位姑娘手勢麻麻哋,左手吉嚟吉去都抽唔倒,終於抽倒又話唔夠血,要休息一陣抽右手.....最終兩邊都吉.....

吉完就走人....

等咗四日就有報告,小b pass咗個test!ratio喺1:10,000以上,即喺有唐氏機會好微,但要記住,準確率喺90%,即喺有10%既機會喺錯....

下一關就喺照結構.... 雖然呢個醫生都好仔細同我做test,但佢太後生,好"靚"仔....

經過上網一輪research之後,我揀咗超聲波權威醫生林勇行做結構檢查,安心啲!

今日小b長度:5.42cm



沒有留言:

張貼留言