2013年5月29日 星期三

12 weeks:第一次政府產檢

今日12周,喺一個新既里程碑,亦代表第一孕期(First trimester)已經完結!

噉即喺咩?

即喺跟住落嚟小b應該會穩定啲,流產機會少啲(touch wood...),同埋,我會胃口好啲!

今日胃口雖然仲喺麻麻哋,但喺hope for the best!

一早就要留尿,唔似私家,政府咩都要自己準備,包括留尿既樽.....

上forum姊妹們都好煩惱用咩留尿.... 有啲用汽水樽.... 咩方法都有....

我呢.... 就衰咗啲....

記得幾個月前响某連鎖診所做驗身,姑娘叫我去做之前先响任何一間分店攞樽仔留大便....

之後我就去咗屋企附近果間攞... 姑娘咩都冇問,就俾咗個樽我....

今次,我照攞..... 不過喺尿樽..... 結果得咗!

喺咪好衰呢.... 不過,呢個樽用到生嫁啦,好環保嫁!!

第一次喺去我果區既健康院度睇,好多人,總括來說,要等好耐又有啲亂....

8:45am去到,加埋見姑娘見醫生抽血,11:30am先走得....

亂既地方喺,原本話要抽血,到最後攞覆診紙都未抽,搞到要揾番之前個姑娘問,原來冇叫到我....

仲有,個醫生喺普通科醫生,唔喺產科,响度不停按我下腹,按完就話咩都未摸倒..... 唔知佢做咩....

雖然喺噉,但都要覆政府,因為36周前私家喺唔會接生,一定响政府生,姊妹們都話,有個record好啲!

沒有留言:

張貼留言