2012年8月14日 星期二

兩個轆遊墾丁 (DAY3):太陽出來了!

DAY 3:四條腿遊大灣、夏都沙灘酒店、白天的墾丁大街

2012年8月11日(六) 部份時間有陽光,28-33度

閒遊墾丁

海逸旅店早餐較二手童話豐富,喺mini-buffet

我揀咗蕃薯粥加鹹蛋、炒蛋、肉燥同煎薄餅,味道不錯!

餐後以為今日都喺落雨,所以慢慢嚟,先返房休息

無幾耐,外面竟然出太陽!

太陽伯伯,好耐無見喎

太好囉,終於可以去沙灘玩喇!!

太陽出嚟果然喺好晒好熱立刻搽SPF65防晒!

跟住我哋向海灘方向前進

中途經過呢間民宿酒吧,叫『鹿角』,裝修得幾靚,下次嚟墾丁要住吓






















行出沙灘嘅石徑
終於見倒藍天白雲!
























大灣沙灘

大灣沙灘喺最近墾丁大街嘅沙灘

老公話,好耐無同我行沙灘

今日真喺好開心

如果之前兩日出猛太陽,

我哋踩單車或電動車都會晒燶好辛苦

今日太陽出得正合時!

全個trip最滿意嘅相片
四條腿足跡:原來我哋行得咁齊
希望可以同老公行遍唔同嘅沙灘留下足跡







夏都沙灘酒店

我哋繼續沿住沙灘行,行到一間酒店

原來喺『夏都沙灘酒店』

有咩特別呢?

『海角七號』就喺响呢度拍㗎喇...

房租超超貴,成千幾蚊港紙一晚,一晚租可以換兩晚民宿!

夏都沙灘酒店(資料圖片)

從夏都酒店影出去
跟住我哋响酒店lounge度買咗杯Movenpick雪糕 hea咗一個鐘

3PM,我哋離開酒店,返墾丁大街食嘢


曼波泰式料理


食具好有特色

叫咗個青咖哩雞,同緬甸式蝦醬炒通菜
緬甸式蝦醬味道同中式唔同,食落好重蝦米味,
但聞落無中式 蝦醬咁香,幾好食
食完逛街,不久又落大雨,揾咗間飲品店避雨
店內可愛嘅柴犬,不過留意告示...























3:30PM,尋日叫咗車返高雄,我哋返民宿等車

4:20PM,車準時到,但唔喺的士,喺普通私家七人車

無營業牌果隻...唔怪之得回程平啲 (NT$350一人)


墾丁返高雄
回程全程落大雨,今朝真好彩!

同車有個本地女子,响中途落車

約6:45PM,我哋到小港機場

啲夜市成日強調用『林鳯營』鮮奶,我又買嚟試吓...
唔...似香港維記,無十字牌咁香濃
手機充電台,有幾十個牌子揀,收費的























响機場食咗個牛肉麵,無味嘅... 

9:05PM,本班機提早10分鐘起飛

到香港啦!


~End of the trip~

如需有用資料,請往『閒遊墾丁-預備篇』



4 則留言:

  1. 嘩,雖然只是三日,你們去了很多地方。very nice ~~沙梨

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀沙梨,都去咗好多地方,但都去唔晒,例如東同北面都未去,有機會要去埋:)

      刪除
  2. 妹妹, 您真係好為人著想, 臨尾都要refer過去有實用資料那條link, 讚!! ^^

    仲有, 您寫和您先生一起行沙灘的兩段文字, (同一幅照片, 而另一段文字在另一篇中), 樸實無華而又充滿詩意, (尤其是另一段), 佩服!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝!其實喺效法其他遊記blog嘅做法,果陣睇佢哋啲blog附有資料LINK,真喺好有用,都希望方便倒我嘅blog友

      刪除