2012年7月29日 星期日

我的夢想

小學時,老師成日要我哋寫我的志願,志願來來去去都喺果幾樣:男仔做消防員、警察;女仔做護士、老師...

人生既過程,喺不停噉了解自己,尋找真我.... 過程中會有迷失,例如,會跟隨大部份人認為啱既方向行,而忽略自己的想法同感受;或因為在意別人對你的評價而改變自己。

活咗幾十年既我,亦繼續不停了解自己...

成日以為自己既人生目標喺要搵多啲錢住大屋,但有啲物質既嘢到手之後,個人就會好空虛...

到近日發現,自己最想既,原來喺同自己最愛既人,去世界唔同既角落,開闊眼界。

完全唔洗豪嘆世界,住五星級酒店;我哋反而喜歡住旅舍(hostel),因為住旅舍要同人共用厠所廚房,响果道,你就有機會接觸唔同國籍既人,了解佢哋既文化。

其實响2011年既芬蘭之旅,我就開始了解自己呢個想法... 果次我哋大部份時間住旅舍,碰到俄羅斯人、澳洲人、瑞典人.... 同佢哋傾談吓,真喺幾得意!

『讀萬卷書不如行萬里路』

身為地球人,真喺應該了解多啲呢個世界!

雖然行咗萬里路之後不會為我帶來百萬既金錢,但對我來說,會令我人生無憾

1 則留言:

  1. 妹妹, 本來我想長篇大論去演繹您的觀點, 但想了一想, 還是不需要了, 只得濃縮了的一句-- 「支持您!! ^^」

    回覆刪除