2012年7月7日 星期六

早茶@夏宮中菜廳

位於港島香格里拉大酒店的夏宮中菜廳

裝潢豪華

11:30才開門,我哋喺第二枱人客

脆皮叉燒餐包


鮮蝦賽螃蟹餃


蟲草花帶子腸粉
橙色的蟲草花,味道幾特別

瑤柱小籠包
醬王金錢肚

楊枝金露
味道不錯,但比較食物味道起來,還是覺得熾哥的好  :)

評分:


(滿分為5星,只評食物水準)

8 則留言:

  1. 多謝您上載的照片, 好正呀!!!!!!!! 望落去全部有水準, 我最鍾意飲茶食點心!! ^3^

    妹妹, 想請問蟲草花係乜野味? 謝謝!! ^^

    另外, 「鮮蝦賽螃蟹餃」內的蟹肉可能不是真蟹肉, 因為有個「賽」字, 意思係「仿效, 仿造」, 用其他材料仿造成口感和味道差不多的食品, 比方說上海名菜「賽螃蟹」的「蟹肉」就是用蛋白做成. (多口講野, 若有講錯吾好介意) ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 蟲草花我都喺第一次食,幾煙韌、甘香,配腸粉幾特別。

      刪除
  2. 哈哈, 我都覺得好奇怪, 可能製作菜單的人, 覺得「賽螃蟹」名字文雅高檔過「蟹肉」也說不定, 可能燒味部有「白切素雞」, 其實用清遠走地雲英雞去製作, 其下註明「Free Range」EXCLUSIVE :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,Vagabond兄,你真識食,我以為果啲喺蟹肉,問番老公先知其實喺蛋白,你唔講我都唔知「賽」喺「仿」的意思,你好勁喎!

      刪除
    2. 吹下水者, 吾好怪我多口就真 :)
      話時話, 如果我的投資理財知識有我飲食吹水知識的十分一就好了... :(

      刪除