2013年4月3日 星期三

南法夢幻小鎮遊DAY 2:巴黎舊城區

DAY 2:Musée du Louvre, Champs-Élysées, Arc de Triomphe, Tour Eiffel

25 Mar 2013 (Mon),天睛,0 - 5°C


酒店大堂


酒店門口


HOTEL PALYM歷史悠久,1902年建成



我哋去附近餅店買早餐


件件都好好味!



件件都包到好靚


牛角包


布丁批


西蘭花批


1.7€就可以踩成日,但太凍我哋冇踩


單車買票站

GARE DE LYON (巴黎里昂車站)


很漂亮的火車站

附近的建築物,全部古色古香



巴黎metro有好多款,新款地鉄有兩層,到站唔駛自己開門,舊的要自己開



我哋响里昂車站撘M1線,响Palais-Royal (Musee du Louvre)站落車,

幾個站就到,好方便!



新款車廂較乾淨

MUSÉE DU LOUVRE (羅浮宮)



人山人海嘅羅浮宮



 比較喜歡羅浮宮嘅建築多過入面嘅藝術品


宮內角落竟然有陣尿味,始料不及!!


所有人一入到去,都喺向住同一個方向行,就喺搵下面果個微笑美女....


個個好似朝聖噉,人山人海,唔知為乜,根本埋唔倒身...


拿破崙登基畫,超大幅!唔知以前啲畫家點畫咁大幅畫?!




貝聿銘嘅大作,作為中國人引以為傲!


出番嚟見倒個太陽,豁然開朗!


羅浮宮前身都喺法國皇族住嘅地方,法國大革命後改為博物館


JARDIN DES TUILERIES (杜樂麗花園)


離開羅浮宮後向前行,有個好大嘅花園,叫杜樂麗花園


中途有棵怪樹,好似個人伸條脷出嚟噉,睇倒嗎?




花園有幾個池塘,側邊有啲「沙灘椅」,俾人响度晒命,法國人真識嘆!


花園有賣小食嘅booth,我哋响度食午餐


買咗一個panini同法包,入面有芝士同莎樂美腸,簡單但好好食(一個包約5.5€)!

CHAMPS-ÉLYSÉES (香榭里樹大道)

離開公園繼續向前行,就會嚟到出名嘅香榭里樹大道


佢喺名店集中地,我哋响度辦完事就繼續向前行...



中途見倒嘅寶馬有蓋電單車,好型!

ARC DE TRIOMPHE (凱旋門)


呢張相喺冒住生命危險响繁忙嘅馬路中心影㗎
為藝術犧牲


 現場睇好宏偉,有種攝人嘅魅力...


近觀...


TOUR EIFFEL (艾菲爾鐵塔)


夜晚我哋响酒店附近一間平價餐廳食,一個pizza同意粉,17€,超超平!



跟住撘RER C線到TOUR EIFFEL站

呢條線啲車超舊,好DUN,成日好似就嚟出軌...

落車行10分鐘到


鐵塔比我想像中矮,不竟佢全世界第一座

今晚超凍,睇咗陣就走....

沒有留言:

張貼留言