2013年4月2日 星期二

南法夢幻小鎮遊DAY 1:巴黎 (Paris)

DAY 1:HK to Paris, France
24 Mar 2013 (Sun)


今次搭法航直飛巴黎,慳番好多時間

同埋,可以訂機位時confirm埋位,make sure可以一齊坐

10:50AM先起飛,先食個早餐!


機場入閘後有更多選擇!我哋揀咗Pizza Express




老公揀咗牛角包煙肉炒蛋 (好有法國風情)


我就揀咗個意式Full Breakfast,超飽!

肉丸,我嘅至愛


登機喇!


响機上食咗兩餐,味道唔錯,大部份食物喺法國製造,法國人果然對食物有要求!


芥末沙律醬,好味!


 通粉沙律:每餐都有大舊芝士,好開心!


途中經過新彊,飛到三萬幾呎高空都睇得噉清楚...


坐咗十幾個鐘頭機,終於到CDG機場 (巴黎戴高樂機場)

法國慢香港7個鐘,宜家喺6PM


我哋要撘RER去市中心,途中路牌指示幾清晰

我哋响T2落機,所以唔駛撘CDGVAL去RER站


一般一落機都冇coins,所以都喺要去上圖嘅ticket (billets) office買票

去市中心價錢一律9,5€


巴黎地鐵出咗名污穢,我哋都有心理準備,但可能冬天,尿味唔喺好勁





我哋間酒店响Gare de Lyon火車站旁邊,去邊都好方便,去到已經約7PM
因為有時差,已經喺香港時間1AM,超級眼瞓

快手搵間餐廳食嘢...


我哋搵咗酒店附近這間 Brasserie L'europeen


裝修好靚,但服務就....

話說我哋入去坐低睇Menu叫嘢食,不停揮手叫人嚟都喺話one moment....

足足等咗10分鐘先有人嚟招呼我哋....

第一次感受到法式招待...


巴黎生活指數好高.... 食物好貴...


好大支Perrier,好開心!



我哋叫咗"Calf's Liver Pan-Fried Lyonnaise Style",味道同豬潤一樣


同埋"Beef Tenderloin"

整體嚟講,第一餐喺麻麻哋... 都洗咗49€


出面有Seafood Platter,但太貴,冇叫到,朋友話巴黎啲嘢又貴又唔好食喺真嘅,
要好好味嘅,起碼over 100€ per head,所以都喺等响南法先搵好嘢食

~End of Day 1~

2 則留言:

  1. 又去旅行仲去巴黎好有米呀,D野食就好貴呀,不過D相影得幾靚

    WW

    回覆刪除