2009年5月3日 星期日

華東食食遊 (DAY 3):烏鎮水鄉

DAY 3:嘉興烏鎮水鄉攝影遊

今日喺驚險嘅一日..... 由朝早開始.....
去烏鎮須先搭火車去嘉興市.... 跟住再轉巴士

祖國真喺大......

火車票响第一日已經買咗
我哋竟然到差不多上火車先知去錯火車站!!!
上海有兩個火車站!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我哋應該去舊果個,點知去咗新果個!!!

 咁點算呢???????

原來可以用果張票換呢道嘅火車.....

但因為清明節,個個番鄉下,勁full!!
最終都有車,但要等到成11點..... 同埋喺好舊果隻 (右邊)......

上到去勁多人......

仲見倒我哋個位上面..... 有一對腳响道.....

頂!!!!!

我哋坐面對面位,對面c9一路坐一路响道"mock"花生..... 都算啦..... 但喺佢啲花生殼跌晒落我隻鞋度呀!!!!!!
 
忍咗粒幾鐘終於到.....
立刻搵去烏鎮嘅巴士..... 點知..... 一個鐘一班..... 仲要剛剛走咗.....
 

今日喺咩日子
 
有車上,仲記唔記得有套戲叫"似水流連" 主角搭巴士回鄉......



就喺果隻巴士嘞!!!

一路行架車好似就散咁.... 個司機一路楂一路X*#@#*前面啲車.......

好驚喎......

個幾鐘車程後..... 我哋去到烏鎮..... 以為鬆一口氣......

已經有人响道排緊回程嘅隊..... 今日回程嘅巴士票已經售罄,排隊嘅人喺等後補!!!!
但我哋今晚要返上海喎!!!!!!

點算呀!!!!!!!!

之後嘅嘢..... 都喺我老公處理.... 因為我已經驚到魂魄唔知去咗邊......

我哋去到一間酒店 (好似喺果道唯一一間酒店.....),問佢哋除咗巴士之外,有無其他出去嘅方法,佢哋話只可以搭的士......

都好.... 有的士.....

但佢哋話的士好難CALL入嚟.... 因為呢道太遍遠..... 

不過佢哋好好人,都幫我哋搵.... 都搵倒架的士入嚟

因為我哋仲要觀光... 所以叫佢個半鐘後先到 (那時已經喺4點鐘.... 我哋6點半返嘉興搭火車......

最壞打算... 如果的士唔嚟.... 我哋就响嘉興瞓一晚..... 無計....

我已經好down.... 全日嘅行程.... 宜家變咗1小時30分鐘......

我老公安慰我.... 佢話總好過無得睇.....

佢啲EQ成日都咁勁..... 服咗佢.....

我哋搭三輪車入水鄉.....
入到去見倒靚景,開心番啲....

景點之一..... 晒內褲.....









食食地(五):"板橋臭豆腐" 超正! 喺我哋個trip最有驚喜嘅地方!!



伯伯話呢啲叫"清明果",喺清明先有
的士响預定嘅時間到.... $100坐咗45分鐘的士,好抵!!

番到酒店,散晒....

你會問... 點解唔去近近地嘅"朱家角水鄉"? 要去無雷公咁遠呢?

我比較鐘意鄉土味濃啲嘅地方.... 宜家嘅朱家角水鄉已經好人工化同商業化囉....
幾遠都要去!!!

今日個trip有可以改善嘅地方..... 例如,可以响烏鎮住一晚,原來水鄉入面有幾間類似民宿嘅地方,仲可以影埋夜景添!!

當然.... 下次要小心啲.... 唔好連火車站都搞錯.....


~~End of Day 3~~


沒有留言:

張貼留言