2009年5月5日 星期二

華東食食遊 (DAY 5):上海豫園

DAY 5:豫園大食食日!!

今日喺大食食日!!由朝食到晚!!

我哋差不多全日响豫園入面食嘢.......



食食地(六):首先喺"南翔小籠包"!!

南翔饅頭店响城隍廟側邊。果日喺平日,但條龍排到去無雷公咁遠......
上海人好有階級觀念... 連食肆都有!!
南翔饅頭店分三層,食物價錢喺唔同嘅:地下喺外賣;一樓有堂食;二樓喺高級地方.....
原本諗住外賣平平地响條街道食,但條龍咁長..... 唔知排到幾時.....
一樓條龍都好長.....
二樓好似好啲,唯有等二樓....
無幾耐就有位....


蟹黃灌湯包
我哋叫咗"特製蟹黃小籠包",幾香






行咗陣又食啦! 呢間喺响"南翔饅頭店"對面,要記住佢,千期唔好去!!!

呢個就叫排骨年糕...... 唔好食!!!
  
食食地(七):炸禾花雀,又一驚喜!! 調味方法喺北京羊肉串嘅辣椒粉!




食咗咁多,行吓先.....

我哋行咗去舊區.....


步行街夜景
繼續食!!!
晚餐又返番去"沈大成"
DAY1去"沈大成",我哋坐樓下,喺平民級別.....
今晚我哋試上樓 (樓上.....),喺高級啲,價錢當然貴啲~
醉雞!! (我喺雞皇嚟嫁!!!) 好食! 食完真喺"Wing Wing"地.... (真嫁!!)

究竟樓上嘅"雙面黃"同樓下嘅有無分別呢??

答案喺:除咗價錢貴啲外,喺無嘅!
觀光車

上海灘夜景
東方明珠塔

酒店房門口

~End of Day 5~

沒有留言:

張貼留言