2011年1月26日 星期三

買入比亞迪的反思


比亞迪跌過不停,由$84跌至今日低位$37.5,已跌了超過一年的時間。小妹平均價$43.9買入比亞迪,佔組合約9%,已跌至曹仁超定的15%止蝕位,是時候要反思一吓.......
先睇吓大家宜家點樣睇比亞迪。一眾財經演員聽見散戶問比亞迪,異口同聲的看淡(經小妹非官方統計,喺100%睇淡),唔係叫人放咗佢止蝕,回頭是岸(好似買咗佢就喺作奸犯科);就喺叫人千其唔好拈手(好似叫人唔好吸毒噉....),聽吓聽吓,令楂住比亞迪的小妹都無晒心機.....
謝清海每次接受訪問時,記者問到佢買股的原則,佢每次都喺答「Right Business、Right People、Right Price」。小妹喺價值投資的初哥,買入比亞迪有無違反咗以上三個原則呢?
Right Business:
其實以前都講過好多次,比亞迪的新能源大方向是正確的(政治正確,亦乎合世界大勢),佢宜家已經唔喺汽車股..... Right Business 喺無錯的。
Right People:
都喺講過,主席王傳福喺一個好有遠見的人,對比亞迪100%投入,小妹喺十分佩服,管理團隊亦喺盡心盡力。
Right Price:
三個factor裡面,唯一我覺得時時都無信心話自己評估對的,就喺價格。我實在太鐘意比亞迪,買入價PE over 20倍,錯的就是這裡,宜家$37.5 PE都成19倍,實在喺無耐性......
經一事長一智,POST這篇文出來警惕自己,接受合理的批評,承認自已選股技巧的不足,有待改善
咁有人會問,你會唔會放棄價值投資?
唔會,因為唔喺價值投資有問題,而喺我選股時沒有跟足原則,不夠理性,我會繼續實行value investing,我覺得好啱我性格,不過要繼續改進。
咁會唔會放咗比亞迪?
唔會,當市場上100%的人都叫你唔好買的時候,佢距離見底應該不遠已,加上佢唔喺一間結構有問題的公司。

沒有留言:

張貼留言