2010年10月29日 星期五

雷曼兩周年回顧篇


自雷曼一役後,深深體會到風險管理的重要性....
我不會像一些受害者終日在銀行門口守候,念念不忘失去的....
一來我要返工,二來,人總要向前走....
買的,是一個大教訓.... (鬼叫自己唔睇清楚.......)
但樂觀啲睇,這個大教訓有回贈,打個四折,算係咁....
以後,唔知唔熟唔買!
買的,是結構較簡單的,債券就是債券,股票就是股票,定期就是定期.....
唔要什麼結構性存款... 窩輪...掛什麼鉤什麼...
SORRY.. 小妹愚昧...我唔明......
可能你會覺得我嚇破膽....
但未經歷過,你係唔會明....
亦因為呢個經歷,我投資上有所得著,算係交咗學費,升咗"呢"!~

沒有留言:

張貼留言