2012年2月29日 星期三

2012年2月結算

恒生指數:21,680 按月  1,290

投資組合盈利(自2010年2月9日成立): 4.3%

現金比率:53.3%

(連股息、定期到期利息) 



13 則留言:

  1. 見好多blog友都計YTD利潤,我都計吓,組合唔計現金YTD喺17%,計現金喺~6%....但計完又問自己呢個數有咩意思,請各位指教指教!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實主要問計YTD有咩意思,不過都好多謝各位答咗計唔計現金的問題,我個人都喺計的。

      刪除
    2. 我個人較喜歡以買入價計組合回報,YTD喺指與那年1月1日價格比較,但其實我都唔喺果日買...覺得意思不大 :)

      刪除
  2. 我今日文章都有寫, 主要係同大市回報比較, 想達到真正的資產增值(保存或增強未來購買力), 長期回報應該要跑嬴大市.

    我見你有大量現金, 所以給你一個問題思考一下. 如果未來5年都是牛市大脹小回的話(強調只是假設), 通脹又不低, 這些現金你會如何運用?

    另外, 可不可以取消回覆要驗證?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得講, 回報一定要連現金計才準確的.

      刪除
    2. 小豬兄,抱歉驗證煩倒你,我都唔知點delete佢...
      另外,不是刻意持有50%現金,只是我那入2800的計劃因HSI PE over 10而暫停。

      刪除
    3. 設定->先改用舊版blogger界面->留言->"留言顯示驗證詞"選否

      我意思是以我經驗市場不會經常如自己意思達到目標, 如果未來5年都歷史PE不能跌低過10, 那麼這50%現金的出路如何?由它在這5年中貶值?這就是另一類保留大量現金後眼金金望住個市升的風險(貶值風險).

      給你另一個策略作為參考, 就是PE15樓下每月定額入貨, 直至只留下10-15%現金再作打算. 強調只是參考, 我只要給你一種因應市場變化作出靈活變通的想法.

      刪除
  3. 我也認為回報應該要連現金計才合理。

    把回報和大市比較是看自己的投資功力, 要跑贏大市才算合格, 以這個標準, 很多基金經理都不合格, 一般人通常要經過不少磨練才可 (最重要還是EQ, 克服搵快錢的貪念)。

    另一個方法是和通貨膨脹比較, 跑贏通脹可增加購買力, 達到保值甚至增值的目的。但又出現另一個問題, 大市上升時人人跑贏通脹, 大市下跌時, 個個跑輸通脹, 只能用5年以上的長期投資作比較才有意義, 除非你有巴菲特般的功力, 跌市時也能保持不敗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多基金經理都係呃飯食, 所以我一向都推薦定期定額買2800, 已經可以保證跑嬴大市或同步.

      刪除
    2. 5年我都覺得短, 我係以最少10年去考慮.

      刪除
    3. 我會傾向計算買入價同市價的difference,再除以組合的年期。

      刪除
    4. 呢個計法唔係複合回報, 應該用以下公式去計

      (現有市價/買入價)^1/(年期)-1, 或者係 (1+總回報)^1/(年期)-1

      例如10年總回報100%, 年複合回報就係((1+2)^0.1)-1 = 11.6%.

      刪除