2012年8月12日 星期日

兩個轆遊墾丁 (DAY1):風雨不改

DAY 1 :墾丁東南部 (船帆石、砂島、鵝鑾鼻)、墾丁大街

2012年8月9日(四) 下雨,約26度

香港往高雄


6:30AM往櫃台check-in,地勤話機位好滿.... 

砌左好耐先俾倒孖位我哋,仲有,多左張ticket......

我哋第一次坐緊急通道位!噉啫喺咩位?!

吓?!坐緊急通道?!

唔喺啩....

地勤仲話,如果有咩意外,坐呢個位嘅有義務幫手疏散乘客.....


8:45AM登機,我腦裡面充滿疑問.... 陣間個位喺咩樣.....

上到飛機就知咩事嘞....

Airbus A321

原來喺細機,打橫得6個位,每邊3個....

(註:之後查番,A321可載186-206個乘客....
平時大部份時間都喺坐A330,可載300個乘客)
仲無電視睇添....

我哋個位...

緊急逃生時,我哋要負責拆咗隻門....

坐抵無耐,就有個空姐叫我哋睇熟門上嘅指示....

攪到我好緊張.... 好似好危險噉...  好似隨時會有空難發生....

好彩,約1個鐘嘅航程好快過....

高雄往墾丁


9:30AM,我哋到達高雄小港機場 (墾丁喺無機場嘅)

原本打算坐捷運去高雄市(左營站)轉客運『墾丁快線』,
車程約兩個半小時,連捷運每人約NT$375

中途有的士兜生意,同另外一對香港人一齊坐,個半鐘到,每人NT$400....

諗吓諗吓,都喺上的士啦... 又落緊雨,轉嚟轉去好麻煩㗎....

的士都幾舒服,喺Toyota嘅Wish


但喺,台灣人手車真喺又辣又狼,

司機鄭師傅逄車過車,brake都唔多踩....

仲有,一路踩公路100km/h,一路不停單手接電話接order....

一接嘅時候,架車就0朗一0朗,好嚇人....

所以我都唔敢瞓覺....

坐的士途中經過嘅雲海

不過,就真喺好快到...

墾丁民宿:二手童話

去到約中午12點,鄭師傅送我哋到民宿門口

墾丁都喺落雨...

我哋第一晚住『二手童話』

原來喺响『牧場旅棧』道check-in

房間應該喺2點後先可以check-in,不過我哋都試吓得唔得喇 

老闆娘話房間未收拾好,叫我哋出去大街逛吓先

我哋就搵咗間嘢食午餐

間嘢叫「南台灣」味道麻麻地,唔多介紹喇...

好似食兒童餐噉... 
飯後逛逛大街,嚟到『鍾小勤』

飯後甜點:富士山雪糕,我哋揀咗紅豆同花生味
超正!尤其是花生味,超香濃,之後我哋日日都食一支 (肥死喇 !)

1:45PM我哋番民宿

牧場旅棧好有特色,我不停影相!

周圍都喺牛...
思考牛


牛生牛太

牛生同牛太咬耳仔

之後老闆娘帶我哋去隔離嘅『二手童話』

雖然落雨,見倒民宿咁可愛,心情靚番晒!一晚HK$852

好靚哦!!

門外告示板
好浪漫哦!
入門口右邊嘅洗手盆

左手邊喺廁所同浴室























民宿自製嘅,好可愛,看圖識字
浴室裝飾,好舒服哦












呢間房嘅主題喺『愛情公路』

Marry me!
個corner有部Hi-Fi播啲好relax嘅音樂
裝修好natural












兒童不宜
酒樽做嘅牆壁裝飾

出面有個洋台,可以瞓响度睇景



播住好relax嘅音樂,我哋不知不覺就瞓著咗囉

設計好靚嘅葉形枱燈
走廊嘅裝飾:熊腳印

後門
電話亭















恆春半島地圖

醒過來已經差不多3點...

下午陣雨減少,我哋照原定計劃踩單車,遊墾丁東南部

我哋响墾丁大街附近嘅『哈佛特租車行』租咗兩部單車,

半日NT$600,佢哋啲車都OK新淨

Day 1 單車行程路線圖,來回共15.4公里


船帆石

船帆石
單車行程,風雨不改



中途都有落微雨,但都喺一陣

另外,因為無單車徑,所以喺踩車路,同啲大車、旅遊巴一齊....

開頭都有啲驚... 大車鏟過fung fung聲,後來都習慣咗

砂島
由墾丁大街踩到砂島,大約一個鐘
水好清,如果天朗氣清,水會喺天藍色

鵝鑾鼻

鵝鑾鼻燈塔,又喺,天氣好的話好靚嫁... 入場費NT$20一人

回程無停景點,一次過踩番去,用咗約1小時15分

中途遇倒「輔仁大學』環島單車隊,佢哋有車幫手開路,
我哋都有段時間痴住佢哋踩,安全啲嘛



墾丁大街夜市

6:30PM回到大街,超級肚餓.... 

路邊嘅夜市開得七七八八咯....

雖然全身臭崩崩,我哋忍唔住立刻開餐,

開始掃街


好飲嘅椰青

起司棒
超正嘅燒石蠔,一打都喺NT$200,yummy!!!

部分檔有得坐

燒雞,正!

炸鮮奶,無乜特別

民宿附近嘅酒吧,好有FEEL

~ End of Day 1~


如需有用資料,請往『閒遊墾丁-預備篇』

8 則留言:

  1. 暫時個旅程幾好吖, 酒店不錯, 食野又不俗, 除左搭飛機個下幾「無厘頭」外... 期待您的day 2, day 3, day 4... d*V*b

    回覆刪除
  2. 港龍好似可以在24小時前自己在網上劃位, 唔駛勞煩地勤小姐幫你搵。
    個民宿好靚, 單車遊好自由。

    回覆刪除
    回覆
    1. 追兄,你講得啱,不過我哋衰懶...下次一定會預先上網check-in...
      單車遊真喺好正,雖然總共踩咗3個鐘好攰,但真喺攰得好開心!

      刪除
  3. 我都坐過緊急位,果次去菲律賓老沃玩。二手童話,好得意啊!-自由一千萬

    回覆刪除
    回覆
    1. 二手童話好啱細路去,有間三人房喺恐龍主題,帶你個仔去一定好開心!

      刪除
  4. 嘩! 好玩喎. (財務自由瘋子)

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果鐘意戶外活動,墾丁喺幾好玩㗎!

      刪除