2008年8月4日 星期一

狂野南非蜜月遊(四):Table Mountain @ Cape Town

Table Mountain 桌山

我哋搭內陸機由Johannesburg飛去海邊嘅Cape Town (開普敦)



好似兩個世界噉.....

Johannesburg喺草原feel,Cape Town好似响澳洲黃金海岸嘅感覺......

陽光與海灘!!


我哋第一站去Table Mountain!

顧名思義,因為山頂好似張枱咁平,所以叫Table Mountain

我哋搭纜車上山頂......

懸崖峭壁......
成個山頂都喺噉嘅樣
Cape Town
呢張相嘅focus喺果個小島,
就喺前南非總統 Nelson Mandela (曼德拉) 當年被監禁嘅地方。



我哋响Cape Town住 Table Bay Hotel,呢間酒店喺由海邊嘅貨倉改建而成

我哋間房望倒嘅海景.....
好靚嘅日落..... 
第二朝食早餐嘅餐廳對出嘅碼頭
呢隻海鷗偷咗我條香腸呀!!
Table Bay Hotel


勁鐘意呢條走廊,好似响英國噉!
~End of Page 4~


沒有留言:

張貼留言