2008年8月3日 星期日

狂野南非蜜月遊(三):Wild! Wild!

Pianesberg National Park (比林斯堡野生動物保護區)

一大朝早就睇獅子食早餐!
唔知睇唔睇倒呢....


我哋喺坐呢架四驅吉普車去,坐位特高,可能喺防止啲動物走入嚟卦.....
司機有支shotgun跟身......
好有歷險feel! 正!!

個導遊話,叫我哋千期唔好自己行出車外.....
話說曾經有對日本夫婦自己楂車入個park道玩,途中男的要小解,就响車側邊方便,點知見倒左邊遠處有一隻獅子望住佢,佢立刻番上車,但都趕唔切,因為右邊已經有另一隻等緊佢..... 結果..... 呢對夫婦就做咗獅子嘅大餐......

究竟我哋喺睇獅子食早餐..... 定喺做佢哋嘅早餐?!


早上7點幾嘅大草原.....
沿途大部份時間都喺噉.....唔通啲動物未起身?
  咦! 有啲嘢响道旭喎!

有支"大白"就好啦..... (Canon果支勁長嘅鏡!)
唔同車嘅司機都會攞住個對講機報料,邊道有動物就會通知大家。
因為聽講.... 呢個park有成個九龍咁大!!.....
突然間,有隻犀牛出現响我地右手邊!!!



好近,就响車邊!!!
司機話一般啲動物見倒架車都會走開,犀牛對眼比較差.... 盲宗宗..... 睇唔倒我哋!

跟住,我哋都見倒:

羚羊....我成日叫咗佢地做鹿.... 唔好意思.....
小長頸鹿
唔知咩鳥.....

唔知咩牛.....

我地曾經離好遠見倒隻獅子.... 但實在喺太遠..... 用望遠鏡都睇得唔喺好清楚.....
跟住我哋去咗個遊客可以落車嘅地方.... 周圍有圍欄,導遊話呢個範圍獅子唔會嚟喎.....

有不同種類嘅動物標本...



約三個鐘嘅行程,雖然獅就睇得唔多,但總算見倒好多其他嘅動物!
之後,我哋就去咗個獅子養殖場,有大量獅子任你睇.....


~End of Page 3~

沒有留言:

張貼留言