2008年8月1日 星期五

狂野南非蜜月遊(一):約翰尼斯堡(Johannesburg)

已經喺2008年嘅蜜月啦,但喺南非喺一個值得回味嘅地方....   
當中嘅行程都喺大致上記得,可能會有錯漏.....

Johannesburg 約翰尼斯堡

南非呢個地方,喺唔適宜自遊行嘅.... 因為果道啲人好鐘意綁架中國人嫁,佢見倒你,就以為你有錢嫁啦......小心小心......

我哋喺跟永安去嘅....

仲記得一出發就好興奮......

 原本夜晚11點幾上機,點知delay.....
兩點幾都未有得上機......

最終話我哋知無得上機..... 因為架機壊咗..... 第二日先有機......

咁啫喺點??

9日行程變8日??

最終,領隊好好,同公司講全部行程順延,我哋會遲一日返香港,今晚住機場酒店.....
都好,旅行保險又有得claim,又有番全部行程。

其實永安都要搞好多嘢..... book咗嘅酒店、內陸機全部要改,永安都算做得唔錯!





翌日14:15上機 (SA 287D... D for delay....),坐南非航空直航,11個鐘後到南非.....

第一站喺南非嘅首都約翰尼斯堡(Johannesburg),我哋夜晚到。


D'oreale Grande
間酒店有個賭場,喺同澳門威尼斯人同一個集團 (有果個不夜假天....),叫 D'oreale Grande,喺我咁大個女第一次住咁靚嘅酒店,果陣真喺好深刻..... 不過,跟住落嚟响南非都有好多個第一次......








因為喺復活節,每間房都有隻朱古力兔仔,以為好睇唔好食,點知....
好味到暈..... 好香牛奶味! 好睇又好食!!


夜晚我哋去賭場逛逛,入面同威尼斯人一模一樣!




酒店房出面嘅景喺賭場

早餐喺英式早餐,有好多香腸,我嘅至愛!!

食飽响花園行..... 好靚.....





好似响英國噉....

其實成個南非啲酒店好多都好似英國,因為南非以前喺英國殖民地.....


Carnivore

午餐响一間專食野味燒烤嘅餐廳道食,叫"Carnivore"(即喺食肉獸),記得最特別喺有燒鱷魚同羚羊肉。

上網都搵倒佢個網站:http://www.carnivore.co.za/



~End of Page 1~




沒有留言:

張貼留言