2008年8月2日 星期六

狂野南非蜜月遊(二):迷城皇宮 (The Lost City)

另一個第一次又出現啦.....
直到宜家,佢依然喺我呢生人去過最靚嘅酒店....


迷城皇宮 The Lost City: The Palace Hotel 

迷城喺根據二千多年前中非皇宮嘅模樣,一磚一石仿製而成。呢座佔地25公頃嘅迷城皇宮,有瀑布、泉源、水塘、熱帶樹林同非洲景觀,全部都喺人工製造或培植,因為呢道宜家已經喺草原(grassland),喺唔會有熱帶樹林(tropical rain forest),喺咪好大工程呢..... 

好似番咗去古代.....
一入去對門已經吸引住我..... 不停噉影.....

滿布彩繪的圓拱形天庭
酒店房有成千尺..... 盛惠HK$5,500一晚......(團費已包)
問番老公,原來我哋果間喺蜜月套房,所以特別大


我哋喺蜜月旅行,所以有special arrangement!
報團果陣同旅行社講話喺度蜜月,同埋俾張結婚證書證明就得啦!
呢道夜晚好靚,室外無街燈,只有火把,好好feel!!
呢道大到會lost......











對於The Lost City,報紙有以下介紹:

南非約翰尼斯堡西北方有一個失落之城,自開幕以來,每年都吸引約二百萬人次前來遊覽。住進這個充滿異國情調的堡壘,你猶如進入了一個既優雅又原始的野生動物園,長頸鹿、獅子、水牛等不再只是電視記錄片的主角,牠們還會乖乖地讓你拍個夠呢﹗
說到太陽城內最為豪奢的酒店,最近耗資3,600萬蘭特(約4,567萬港元)進行修葺的The Palace Hotel必為首選。當你住進城內這座超六星級酒店,那既豪華又帶點點非洲原始氣息的大堂,單是那金碧輝煌的裝潢已教人震懾不已,加上那些用真斑馬皮製成的椅子及載滿非洲原野情調的浮雕建築,都讓人如走進了昔日的時光隧道,化身成國王,享受奢華的古堡氣氛。擁有三百三十多間客房的迷城皇宮,雙人房每晚房價為4,390蘭特(約5,567港元)。此外,太陽城內還有一些休閒設施,特別適合喜歡水上活動的朋友,記得別要錯過這裏高達兩呎的人造浪潮,以及其餘五條不同坡度的滑水梯,順勢而下,所有煩惱都會立即被衝掉呢﹗

~End of Page 2~

沒有留言:

張貼留言