2009年5月4日 星期一

華東食食遊 (DAY 4):杭州西湖

DAY 3:杭州西湖一日遊


今朝又搭火車... 今次唔可以再錯....
搭一個鐘頭火車就到....
立刻搭車去西湖!

點知....

的士唔肯載..... 太近
行去又好遠喎.....


跟住要搭三輪車.... 好似之前烏鎮搭果啲噉....





一對滿面笑容嘅老夫婦,感情好好,
希望我同老公老咗都好似佢哋咁恩愛......

乾隆真跡


食食地(六):西湖龍井 

三至四月剛剛喺西湖龍井嘅"當造"收成期,二話不說响西湖旁買咗幾兩。
龍井喺綠茶,同普洱唔同,龍井喺越新鮮越好飲嘅。



中午食小籠包,味道還可以..... 不過好肥.....

杭州俾我想像中的悶.... 可能我同老公都讀理科... 唔喺文化人.... 唔識詩詞歌賦....
我哋一日就行完整個西湖....

我哋搭"和諧號",果陣只知喺好快嘅火車.....
後來返香港,先知呢啲就喺"高鐵"囉..... (果時仲未興高鐵...)
酒店夜景

沒有留言:

張貼留言