2009年5月1日 星期五

華東食食遊 (DAY 1):南京步行街

2009年3月
DAY 1:香港至上海

天矇光就起程..... 我哋喺復活節去嘅....
2009年嘅香港機場.... 咪同宜家一樣......
我哋喺搭港龍...
未去到已經好祖國feel....
起飛啦....
舊上海火車站
落機第一時間食嘢!!

舒蔡記生煎菜飯


食食地(一):"舒蔡記生煎菜飯" 喺成個華東遊嘅重點"食食地"!!

舒蔡記响酒店附近,佢嘅生煎包同菜飯味道一流,價錢抵到你唔信 (一個菜飯好似喺10蚊以下,勁大碟!) 至今難忘!!


我哋住响同一間酒店5日,酒店upgrade我哋去deluxe suite,正!!
個沖涼房有街景.... 究竟喺我睇景定喺俾人睇??
呢間酒店幾新淨,service 都唔錯!
大到有衣帽間!! crazy!!
酒店响南京步行街....當晚落大雨,記得都幾凍.....
"Life is about eating!" 喺我哋嘅宗旨.....
沈大成

  
食食地(二):酒店附近嘅上海菜館 -- 沈大成

"蝦仁雙面黃" 喺上海菜館必有嘅菜色,脆脆嘅炸面加鮮味嘅河蝦,我哋六日食咗兩次!!
但反而响香港成日食嘅上海炒年糕、雞絲粉皮等等就絕跡..... 好奇怪......


~~End of Day 1~~


沒有留言:

張貼留言