2011年2月15日 星期二

北歐尋幽記 DAY 8:Husky Safari at Nellim

DAY 8:Husky Safari at Nellim
2011年2月5日(五) 天睛 -25°C


Nellim嘅日子好悠閒,生活節奏比Helsinki更慢.....
都好,可以令我哋呢啲城市人慢落呢,享受吓真正嘅生活。

7:30AM 食早餐! 

呢道啲嘢食幾好味,算喺芬蘭最好味嘅幾餐,
餐單喺老闆媽咪負責 (我哋簡稱佢做"媽打",因為佢一副精打細算嘅樣子,
對眼周圍碌,好精靈)
早餐好簡單:麵包 (農夫包,廚師自制的)、蛋、煙肉等等.... 一般酒店自助早餐
食完早餐,出去行吓影吓相

酒店一覽
酒店正門
運輸雪橇犬嘅車
 10:00AM 開始今日嘅活動:Husky Safari
安置husky嘅地方
好乖嘅husky,聽老闆娘Mari講,佢哋響法國嚟嫁 (Photo by Danton)


跟住,啲狗狗開始.... 一路跑一路痾屎痾尿...... help!!

好靚嘅湖景 (Photo by Danton)

我就坐雪橇,以為會舒服啲,點知.....
開頭都幾舒服,影吓video,睇吓風景.....

一個鐘之後,我發覺隻腳趾尾開始痺.... 
跟住喺手指尾好痛.... 我勁郁啲手指腳指,
等啲血液循環好啲... 但喺無咩用....

因為見尋晚睇極光都無用暖包,今日都無帶....
跟住同老公講.... 我哋調轉,我楂雪橇,希望郁吓可以暖啲....

點知都喺無用....

我用墊住雪橇嘅鹿皮cover雙腳,等風唔吹住.... 但喺手手腳腳越來越痺... 
已經feel唔倒隻手指尾.....

當時都幾驚,知道凍得耐啲extremities會壞死.....
點知,跟住仲去咗個好大風嘅地方,連老公都話凍.... 
我就連個身都開始冷.....

好驚.... 唔想死響度.....

我覺得我開始有少許唔清醒.... 
老公喺咁同我講嘢.... 驚我瞓著.....

1:00PM... 

好彩無幾耐,我哋就去到 heat cabin (中途休息嘅小木屋,可生火),
我立刻跑入去!

雖然入面都無零度,好過出面-25度.....

Getting warm at the camp fire

跟住領隊開始分午餐,先嚟一碗熱湯 -- 薯仔腸仔番茄湯 -- 雖然好普通,
但當時覺得勁好飲,好暖! 之後我哋BBQ 芝士火腿三文治,勁好食!
休息咗好耐,但都唔喺好暖....

同行有個英國家庭 (Ben, Bev & Greg: BBG family),
佢哋見我勁凍,俾咗兩個暖包我,我就楂住響手心.....

繼續旅程.... 好快啲手腳又痺.... 對手有暖包就好啲.....
但整個旅程共4個鐘,應該就快返去..... 心情好少少.....


約45分鐘後,我哋返到酒店,我立刻飲熱飲..... 沖熱水涼.... 
之後跳入個被"鬥"道,到夜晚,體溫先正常番.....

哈哈.... 應該有少少低溫症...... 好似死裡逃生.....
之後都有少少驚出去兜風.... 有恐懼症....

晚餐有好食嘅minced beef pie with cream sauce & chocolate cake

有得食我又開心番啦!
今日好攰,無去到aurora camp,朋友話俾我哋知,
佢哋等咗好耐,先睇倒少少.....


~~End of Day 8~~

Continue...DAY 9:Snowshoeing


P.S.:朋友問我點控制雪橇犬拉車,控制其實好簡單:
狗狗會跟住前面leader行,我哋只喺控制起步同停,起步用腳向後撐;停就踩brake,其實啲狗狗好叻,佢哋feel倒你用嘅力,上斜路有時要幫幫佢地推,佢地feel倒會向後望一望你,好似多謝你噉,好cute!
啲雪犬真喺好犀利! 佢哋夜晚喺响外面瞓嫁! 仲要拉拉吓車停响度食雪! 


沒有留言:

張貼留言