2011年6月29日 星期三

葵芳金潮小廚 - Full of surprise!!

第一次見呢間菜館喺响金剛同小儀主持嘅《街坊廚神》裡看到,立刻俾碟『黃金蝦』吸引住;第二個想法就喺,點解成日去葵芳,都唔見有間噉嘅嘢?

好快,我就唔記得咗佢....

前幾日有個friend响facebook大讚葵芳一間菜館,又喺有『黃金蝦』嫁!我問佢間嘢叫咩,原來喺『金潮小廚』,喺就喺响葵芳,不過唔响港鐵附近,唔查openrice都唔知响邊.....

終於,今日襯落雨去食,諗住無噉多人..... 點知.....

7點去到已經有成10個人响出面等,我地立刻沖入去登記,好彩,兩位剛剛有位。


餐牌

轉個頭,出面已經排滿晒人.......

鮑粒荷香飯



喺第一個上嘅菜,好似半個西瓜咁大!嘩!好香荷葉同鮑汁味,加埋啲好滑嘅雞粒,一個字:正!(食唔晒,留咗好多聽日做午餐....)


脆皮冰梅骨
老公點嘅,雖然唔喺招牌菜,都幾好食!


潮式胡椒大蜆湯

好耐無飲過胡椒湯,以前阿媽會煲胡椒豬肚湯,勁鐘意飲。今次喺胡椒大蜆湯,估唔到都幾辣,啲蜆仲好鮮甜,好鐘意呀!


招牌黃金蝦

今次喺第一次食,老公同我傾偈我都聽唔倒.......
好香好脆!蝦同咸蛋都喺我嘅至愛,原來,佢哋喺勁好朋友嫁!一拍即合!

老公一路食一路話:『下次一定會再來!!』
.... 好呀!!!
 


評分:


(滿分為5星,只評食物水準)


沒有留言:

張貼留言