2010年11月21日 星期日

尋找極光之旅準備篇 -- 往愛沙尼亞船票

因為Turku (土庫) 的姆明世界無開,轉去新興的Tallin (Estonia),果道有中古時代的建築物,個old town好靚,好期待!!


Helsinki To Tallin, Estonia
上周(17/11)襯Eur跌買咗由HESINKI往TALLIN, ESTONIA的船票,搭Lindaline
個樣同去澳門啲船一樣,78.6EUR雙人即日來回






Blog友 Natalie好好! 搵倒個website講遊Tallin的,仲有埋Helsinki唔同port的資料(大家小心.... Helsinki有好多port..... Linda line 是 South harbour大家可以去以下website睇吓,係Port of Helsinki的專頁:
Tallin (Medieval Old Town)
計劃去Medieval old town行,去Olde Hansa食晚餐



















Continue...北歐尋幽記 DAY 1:赫爾辛基 (Helsinki)

沒有留言:

張貼留言